Zamknij
REKLAMA

Namioty reklamowe – idealny sposób na promocję firmy

20:48, 30.10.2018 | G.B
Skomentuj

Podstawową funkcją namiotu reklamowego jest zgodna z identyfikacją wizualną prezentacja firmy, zwrócenie uwagi gości, ale też stworzenie komfortowej przestrzeni, zarówno dla odwiedzających stoisko, jak i pracujących na nim pracowników. Nierzadko pełni też funkcję ochronną dla znajdujących się pod nim urządzeń i eksponatów. Jaki namiot reklamowy wybrać, czym się kierować i kiedy warto z niego skorzystać?

Budowa i rodzaje namiotów reklamowych

W ofercie producentów namiotów reklamowych oraz agencji zajmujących się ich wypożyczaniem, znajdziemy przede wszystkim trzy rodzaje namiotów reklamowych:

  • namiot bankietowy – to namiot o znacznych rozmiarach, zazwyczaj ze spadzistym dachem oraz opcją łączenia kilku elementów, umożliwiający organizację sporego wydarzenia bądź eventu, a także uroczystości rodzinnej, bez uzależniania się od dobrej pogody. Nierzadko tego typu namioty posiadają zabudowane ściany (z ewentualną możliwością ich odsłonięcia), posiadają także przezroczyste okna;
  • namiot handlowy – ich form jest wiele, a cel nadrzędny to efektowność i zwrócenie uwagi potencjalnego klienta. Namioty występują w różnych kształtach, posiadają dach stożkowaty lub obły, posiada konstrukcję bardziej otwartą, z możliwością ekspozycji towarów;
  • namiot ekspresowy – ich głównym celem jest szybkość złożenia i rozłożenia oraz wygoda stosowania, tak cenna przy częstym przemieszczaniu się po różnych imprezach plenerowych.​

 

Wybierając konkretny namiot, warto zwrócić uwagę na trzy aspekty:

  • rodzaj konstrukcji, wpływający na jego stabilność oraz wytrzymałość;
  • sposób rozkładania (w przypadku ekspresowych, mogą to zrobić 2 osoby) oraz waga całości oporządzenia;  
  • możliwość indywidualnego zadruku powierzchni namiotu;
  • gwarancja oraz ewentualna możliwość naprawy.

Zalety namiotów reklamowych

Główną zaletą namiotu reklamowego jest połączenie dwóch funkcji - prezentacji logotypu, nazwy firmy w efektowny sposób, a jednocześnie możliwość bezpiecznej prezentacji naszych produktów oraz komfortowej pracy pracowników. Coraz to nowsze konstrukcje namiotów pozwalają wydzielać w nich różne strefy, m. in. strefę chillout, czy rozmów indywidualnych. Namiot to dopiero początek naszej reklamowej drogi, druk krok to wybór odpowiednich mebli i wyposażenia. Namioty reklamowe dostaniesz w sklepie Inventini.

Wykorzystanie namiotów reklamowych

Namioty reklamowe mają zastosowanie wszędzie tam, gdzie pojawia się ryzyko działania czynników atmosferycznych. Eventy plenerowe, festyny, targi, uroczystości rodzinne. Nie można jednak zaprzeczyć, że każda większa firma, która prowadzi działania na zewnątrz (zarówno sprzedaż, jak i prezentację), powinna posiadać odpowiednio skonstruowany i oznaczony namiot reklamowy.

 

(G.B)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© isanok.pl | Prawa zastrzeżone