Podstawową funkcją namiotu reklamowego jest zgodna z identyfikacją wizualną prezentacja firmy, zwrócenie uwagi gości, ale też stworzenie komfortowej przestrzeni, zarówno dla odwiedzających stoisko, jak i pracujących na nim pracowników. Nierzadko pełni też funkcję ochronną dla znajdujących się pod nim urządzeń i eksponatów. Jaki namiot reklamowy wybrać, czym się kierować i kiedy warto z niego skorzystać?
W ofercie producentów namiotów reklamowych oraz agencji zajmujących się ich wypożyczaniem, znajdziemy przede wszystkim trzy rodzaje namiotów reklamowych:
Wybierając konkretny namiot, warto zwrócić uwagę na trzy aspekty:
Główną zaletą namiotu reklamowego jest połączenie dwóch funkcji - prezentacji logotypu, nazwy firmy w efektowny sposób, a jednocześnie możliwość bezpiecznej prezentacji naszych produktów oraz komfortowej pracy pracowników. Coraz to nowsze konstrukcje namiotów pozwalają wydzielać w nich różne strefy, m. in. strefę chillout, czy rozmów indywidualnych. Namiot to dopiero początek naszej reklamowej drogi, druk krok to wybór odpowiednich mebli i wyposażenia. Namioty reklamowe dostaniesz w sklepie Inventini.
Namioty reklamowe mają zastosowanie wszędzie tam, gdzie pojawia się ryzyko działania czynników atmosferycznych. Eventy plenerowe, festyny, targi, uroczystości rodzinne. Nie można jednak zaprzeczyć, że każda większa firma, która prowadzi działania na zewnątrz (zarówno sprzedaż, jak i prezentację), powinna posiadać odpowiednio skonstruowany i oznaczony namiot reklamowy.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz