Zamknij

List otwarty Tomasza Matuszewskiego

21:11, 04.07.2018 RED Aktualizacja: 14:13, 19.10.2018
Skomentuj

           W związku z licznymi zapytaniami skierowanymi do mnie przez media i mieszkańców Sanoka, w sprawie sprawowania przeze mnie stanowiska: dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sanoku, informuję, że w dniu dzisiejszym otrzymałem pismo zawierające wypowiedzenie z pracy od Burmistrza Sanoka p. Tadeusza Pióro, bez uzasadnienia, czy słowa wyjaśnienia.

           Jestem zaskoczony zaistniałą sytuacją ze względu na fakt, że inwestycje, które rozpocząłem i prowadziłem razem z zespołem ludzi są bliskie ukończenia. Kolejne etapy w najbliższych miesiącach będą domykane, by już wkrótce można było nowe obiekty oddać do użytku mieszkańcom Sanoka.

           Praca na rzecz MOSiR-u w Sanoku była dla mnie bardzo ważna tym bardziej, że miałem tą możliwość od początku zarządzać Ośrodkiem, wprowadzić wiele zmian wpływających na jego rozwój. W tym czasie rozpoczęliśmy inwestycję strategiczną dla MSiT w Warszawie jak i mieszkańców Sanoka jaką jest budowa Centrum Rehabilitacji i Sportu na terenie MOSiR o wartości 40 mln zł.  Nie tylko ta inwestycja, ale również przebudowa stadionu ,,Wierchy”o wartości ponad 10 mln  zł stały się na dziś jednymi z najważniejszych inwestycji w naszym mieście. Niestety nie będzie mi dane ich dokończenie, chociaż w ubiegłym roku wspólnie z Panem Burmistrzem odbieraliśmy wyróżnienia za rozwój obiektów MOSiR: „Inwestor na medal”, „Sportowa Gmina” oraz dedykowane mojej osobie wyróżnienie „Pasjonat Sportowej Polski ”.

Nie rozumiem dlaczego moje aspiracje związane z pracą na rzecz rozwoju naszego miasta, są traktowane jako zagrożenie dla obecnego Burmistrza, czy też kierowane, chybione zarzuty pod moim adresem o braku lojalności. Dla mnie przede wszystkim liczy się to, by miasto Sanok, nasze miasto rozwijało się.

           Jak wspomniałem moje dotychczasowe zaangażowanie w pracy oraz postępy w rozwoju inwestycji jakie rozpoczęliśmy były do tej pory docenianie na wielu szczeblach. Moje deklaracje w większe zaangażowanie w rozwój Sanoka, w niczym nie zahamowałyby dalszych prac, a raczej powinny stanowić pozytywny argument świadczący o mnie i szerszym postrzeganiu rozwoju miasta.

            Pragnę podziękować za wszystkie głosy wsparcia i za czas dobrej współpracy pracownikom MOSiR-u, Urzędu Miasta oraz urzędnikom Ministerstwa Sportu i Turystyki w Warszawie.

Liczę, że wszystkie inwestycje oraz dalszy ich rozwój na rzecz mieszkańców Sanoka będzie kontynuowany.

                                                                                                                                                                        Z poważaniem

                                                                                                                                                               Tomasz Matuszewski

 

(RED)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(178)

Andrzej Andrzej

104 28

To sobie Pióro strzelił w drugą nogę. 21:21, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

PolPol

96 21

Panie Burmistrzu, powinien Pan dbać o dobro Sanoka i Sanoczan więc dlaczego zwalnia Pan człowieka, który trzymal w rękach dwa duże projekty?! To jest działanie dla dobra miasta??!! 21:31, 04.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AniaAnia

20 3

Burmistrz dba, ale o swoje dobro a nie o dobro Sanoczan. Tyle w temacie, właśnie pokazał swój charakterek 21:38, 04.07.2018


PolaPola

17 3

Projekty na wykończeniu, więc teraz pozostaje już tylko sobie w kasku fotki trzasnać. Do ogłoszenia skucesu wyrobnicy nie sa władzy potrzebni. 05:05, 05.07.2018


No takNo tak

80 18

Pali się koło pióra to leje gdzie się da żeby ogień zgasić . Do Andrzeja // nie w drugą nogę tylko w kręgosłup sobie strzelił ... 21:32, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Och, co tamOch, co tam

6 0

Czy to prawda, że teraz burmistrzowi doradza sekretarz? Ten od feretrondance? To świadczy wymownie, ze w Sanoku mamy wypisz wymaluj UKŁAD ZAMKNIETY. I ludzie z tego UKŁADU po prostu się Matuszewskiego przestraszyli. Myslę ze słusznie. Czas Sanok przewietrzyć, bo przez ostatnich dwadzieścia lat zasitwił się okropnie. To dlatego młodzi wykształceni ludzie musza stąd wyjeżdzać. Panie Tomaszu - do boju! 08:48, 06.07.2018


Ania Ania

76 22

Kto tam siedzi na tronie, że takie rzeczy wyprawiają się w Sanoku. Panie Burmistrzu czas już na emeryturę bo nie wytrzymuje Pan tego co wokół się Pana dzieje. 21:33, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nauczyciel Nauczyciel

86 19

Mówiłem, że Matuszewski to wygra, mówiłem. To co zrobił Pióro to samobójstwo. 21:34, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

He he He he

73 16

Pióro, a teraz czekamy na na twoje kolejne oświadczenie. Najlepiej na esanok lub w Tygodniku tam będzie bez cenzury. 21:36, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PrzodownikPrzodownik

16 1

Czekamy też na komentarz i więcej zdjęć Posła Uruskiego!!! 23:00, 04.07.2018


SlbertSlbert

86 17

Jakie to typowe, rezimowe...niewygodnych ludzi, lepszych, po prostu się usuwa. Wstyd i hańba. 21:40, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PudzianPudzian

15 5

https://www.youtube.com/watch?v=GisG7HRk-3k
21:40, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ola Ola

13 1

Tak jest panowie.....Tak się nie robi! Wychodzimy! 21:47, 04.07.2018


Maria Maria

76 13

W Urzędzie Miasta brakuje jeszcze miejsca tortur, tak jeden gość napisał na Facebooku i to jest prawda. Panie Burmistrzu żenada na całej lini. 21:40, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DeCruzeDeCruze

66 14

Ok polecą piórka polecą....tak dłużej nie będzie! 21:41, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OliOli

75 12

No to ciekawe, co teraz pióro wymyśli, jakie zarzuty znajdzie na najlepszego człowieka w swoim otoczeniu. Bo nie lojalności nikt normalny nie kupuje. 21:41, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IzaIza

83 14

Miałem nie iść do wyborów, ale teraz pójdę, namówie znajomych, żeby tylko na tego tadzia nie głosowali. Co to k....a ma być? ?? 21:43, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PórkowskaPórkowska

61 16

Pan Matuszewski elokwencja, kultura, doświadczenie....bez konkurencji która idzie po trupach. Z taka taktyka nie wygra. 21:48, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reniaareniaa

31 113

Bardzo dobra decyzja burmistrza . Jak mozna współpracować z osoba do ktorej straciło sie zaufanie ?? 21:51, 04.07.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

@ RENIU @ RENIU

19 6

Idź już spać. Chyba Matuszewski stracił zaufanie do Burmistrza, który widzi swój czubek buta 21:55, 04.07.2018


ZzzZzz

5 33

Tez tak uwazam.Pan Tomasz zeby nie burmistrz nadal wywozil by gnoj w berezce.
Jak mozna byc taka swinia... 21:57, 04.07.2018


WJTWJT

11 4

Reniaa a jak władze w następnej kadencji może sprawować Tadeusz który stracił zaufanie podczas tej kadencji? 07:35, 05.07.2018


OlekOlek

4 5

Po mojemu pana Tomasza ktoś sprytnie wystawił na odstrzał.... 14:57, 05.07.2018


MatiMati

9 4

A może to Mateuszewski stracił zaufanie do Pióra i dlatego podjął taką a nie inną decyzję ....???? 15:39, 05.07.2018


DytDyt

14 39

I teraz p. o. Dyrektorem zostanie Damian i dokończyć wszystko 21:54, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MBMB

1 0

Dokończy, tylko jak??? *%#)!& robotę Pana Tomasza na całej linii i oczywista na kogo wtedy będzie? 08:24, 13.08.2018


OlkaOlka

62 15

Kobieto,co to kuzna, małżeństwo, że zaufanie się traci? Przecież to działanie na szkodę miasta, w takim momencie zwalniać człowieka, który stoi za tymi wszystkimi inwestycjami? To się nadaje do sądu, to naraża miasto na straty i koszty. Kto teraz to dokończy,z ulicy ktoś? 21:54, 04.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

XxxxXxxx

7 18

Sam tych inwestycji nie zrobil i nie ze swojej kieszeni 21:59, 04.07.2018


FraniaFrania

4 20

Nie rob z Tomasza Matuszewskiego jakiegos guru.Nie ze swoich funduszy zrobil inwestycje,sam niczego by nie zrobil jakby nie wladza,pieniadze na to i posla Uruskiego ktory tez gra tu duza role 22:15, 04.07.2018


PrawdaPrawda

13 5

Dziękujemy Panu, Panie Pośle Uruski! To wszystko tylko dzięki Panu! I nic bez Pana!
A co będzie po Panu? 22:27, 04.07.2018


BogusławBogusław

10 2

https://www.youtube.com/watch?v=z7qadb5L-Qg 21:56, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

benybeny

25 56

Oj Panie Tomaszu ... a mogł pan to spokojnie dokończyć a ktoś Pana wciągną w polityke 21:58, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Głosuję na MatuszewsGłosuję na Matuszews

3 1

Czytam, czytam i - glosuję na Matuszewskiego. 09:20, 06.07.2018


UstawkaUstawka

22 68

Pierwsze komentarze są napisane na zlecenie sztabu Pana Tomka 21:59, 04.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KoloKolo

17 2

Pan Tomek nie potrzebuje nikomu zlecać pisania komentarzy ani "lubienia go na siłę" - to nie ten typ człowieka 22:20, 04.07.2018


A ty?A ty?

15 4

A ty, Ustawka, na czyje zlecenie piszesz? 22:25, 04.07.2018


HahahaHahaha

18 69

Umarł król niech żyje król!
Zaraz będzie ktoś następny i co takiego wielkiego. Nie jeden dyrektor już był.
Realnie to i tak wszystko zależy od tego kto jest burmistrzem.
Poprzedni burmistrz obiecywał baseny, a na wierchach planował galerię. Pióro obiecał baseny i buduje, obiecał unowocześnienie wierchow i się dzieje.
Normalne że władza w mieście potrzebuje lojalnych pracowników żeby realizować swój program.
Czyli Sanoczanie: spokojnie... wszystko pod kontrolą :) 22:07, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GwiazdkaGwiazdka

10 2

Widziałam na filmikach na esanoku, jak Burmistrz sam bieżnię ma Wierchach kładzie, a przt basenie pomaga mu gołymi rękami Poseł Uruski.
Potwierdzine info. 22:18, 04.07.2018


MacioMacio

13 49

Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka 22:09, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ForografForograf

20 68

A to zdjęcie Pana pożal się Boże kandydata to zrobione jest przepraszam gdzie? W szkole w Lesku na mosirze czy w domu? 22:11, 04.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

gdzie gdziegdzie gdzie

17 0

gdzie by nie było robione to i tak ładniejsze niż konkurenci 23:05, 04.07.2018


fotografkafotografka

16 0

a co? - też chcesz takie ładne? 23:07, 04.07.2018


KorbaKorba

23 63

Też tak sądze... chyba zaden pracodawca nie chciałby pracownika który nie jest lojalny 22:11, 04.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PewniakPewniak

3 7

Na pewno Burmistrz takich pracowników mieć nie chce. Inni, np w sektorach prywatnych, czasem lubia mieć zdrowa konkurencje.
Zwykle nie lubia ci, ktorzy wiedza, że przegraja. 22:31, 04.07.2018


matmat

9 0

a gdzie ta nie lojalność, czy wykonuje swoją pracę źle, czy inwestycja jest zagrożona, czy kradnie bo dla mnie to jest nie lojalność, a to że chce kandydować na burmistrza to chyba ma do tego konstytucyjne prawo. idąc tym tokiem rozumowania Burmistrz powinien pozwalniać wszystkich co bedą głosować na tomka, Kubę tych co są za PO i innymi partiami niż PIS z instytucji typu urząd skarbowy UM, UG SPGK itd bo to nie lojalne głosować na kogoś innegi niż burmistrz z PIS a pobierać miejską kasę 08:01, 05.07.2018


DamianDamian

4 0

Rafał też nie jest lojalny, a pracuje! 10:17, 06.07.2018


SanoczankaSanoczanka

73 15

Dokładnie.... wszystko pod kontrolą....ale my nie chcemy kontroli panie obecny burmistrzu. Nie po to walczyliśmy o wolność, żeby teraz wracać do czasów represji, reżimu, źle rozumianej lojalności. Takiemu burmistrzowi ja i cała moja rodzina mówimy NIE!!! 22:13, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

7egia7egia

20 77

Sportowcy za Burmistrzem! Dziękujemy za stadion. Wiemy, ze to Pana starania i znajomosci w wojewodztwie spowodowaly ten remont i rozbudowe 22:16, 04.07.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Jak to?!Jak to?!

11 1

Jak to sam Burmistrz?! Jak to w Wojewodztwie?! A gdzie uznanie dla Posła Uruakiego?
Nieładnie... 22:29, 04.07.2018


LegiaLegia

9 1

Stadion Legii to jest w Warszawie i wybudowała go Hanna Gronkiewicz-Waltz z PO 22:59, 04.07.2018


WJTWJT

16 0

Mam wrażenie że Pan 7egia, to ktoś od obecnej władzy sportowcy za burmistrzem? Że jego wkład niech się wypowie coś na temat projektu i dofinansowania z projektu i kto napisał cały projekt? Aha przepraszam wlasnie zwolnił tego człowieka. 23:05, 04.07.2018


maciejka maciejka

4 0

nie obrażaj sportowców 08:59, 06.07.2018


Blagam o litość! Blagam o litość!

20 58

Panie Tomaszu! Mieszkańcy Sanoka nie są *%#)!& Co Pan nie rozumie dlaczego Pana aspiracje bycia kimś jeszcze więcej Sanoku są dla Pana pracodawcy czymś nagannym? No jeśli Pan tego nie rozumie to nie tylko nie nadaje się Pan na burmistrza ale swiadczy to o niskim ilorazie Pana inteligencji i przeroście samozachwytu.
Współczuję. 22:18, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Game OverGame Over

11 1

Twoje błaganie nie zostały wysłuchane. 22:20, 04.07.2018


Wyborca (realista)Wyborca (realista)

43 10

Panie Matuszewski, teraz sprawa jest bardzo prosta: możesz Pan zająć się kampanią wyborczą w której przekonasz Pan nas wyborców, że zasługujesz na fotel burmistrza KWM Sanok albo dopiero co rozpoczęta Pana kariera zawodowa zgaśnie zanim na poważnie się rozpoczęła.
Ps. Mam jednak takie dziwne wrażenie, że jak szybko ktoś ważny z PiSu z W-wy Pana nie poprze - to już po Panu ! 22:19, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ProszęProszę

11 4

Panie Matuszewski, Mam nadzieję, że nikt z PiSu Pana nie poprze, bo na PiS w życiu nie zagłosuję, a na Pana bym bardzo chciała!!! 22:22, 04.07.2018


WJT WJT

52 8

Teraz się zaczyna kto pisał komentarze z którego sztabu. Pióro jest skończony w myśl tego jak Hitler do niego zresztą jest podobny niski i z wąsikiem. Do Pana który napisał że,, Matuszewski wozil by gnoj w berezce, , człowieku wróć się do szkoly bo nazwy miejscowości piszemy z DUŻEJ litery. Tylko pomyśl o tym że człowiek który się pracy nie boi który pracował za granicą na budowach doceni mieszkańca i ludzi jak dojdzie do władzy. Co Pióro robi modernizację wierchow? Tak za projekt który napisal Pan Matuszewski. A Pióro tym co robi pokazuje swoja mniejszość o to jakich ma doradców. ŻAL.PL jak to mówią. Czekam na debatę tam Matuszewski zajdzie małego z wąsikiem, no chyba że Pan mości Pióro nie stawi się na debacie co jest prawdopodobne, bo argumentów do Tomka to nie ma. Tomek ma mój głos i mojej rodziny... 22:24, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Lesko cityLesko city

1 11

Ktoś w kampanii wyborczej obiecał sanoczanom,że uratuje Wierchy i nie będzie tu galerii.Dzisiaj hejterzy dyrektorka chcą wmówić ludziom,że wszystkie inwestycje w mieście to dzieło Tomka.Więc ktoś jak bezkrytycznie czyta życiorys dyrektorka to może uwierzyć,że bez niego nic by w Sanoku nie powstało.Dworzec autobusowy jak mógł powstać bez udziału Tomasza skoro wszystko to jego geniusz amerykański. 05:26, 05.07.2018


LolekLolek

57 8

Burmistrz o tym zaufaniu ciągle, czyżby miał jakieś zle doświadczenia z małżeństwa czy innego związku, że zachowuje się jak skrzywdzony i zraniony samiec? Jakbyś miał jaja, człowieku, to byś Matuszewskiego skasował w debacie. A tak każdy widzi, że się go boisz. 22:44, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OlekOlek

16 1

po co się męczyć w debacie, jak można zwolnić i nakręcić se z posłem filmiki przy basenie i stadionie 23:08, 04.07.2018


AleksAleks

61 10

Widzisz pan,Panie Pioro. To potraficie najlepiej. Zastraszyć, zwolnić. Tak zdobywacie przychylność ludzi, otaczacie się słabszymi i glupszymi od siebie, a lepszych się boicie. Normalne dla tej niby partii 22:48, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

60 11

Panie Tadeuszu moze pan wywalic dyrektora ale to mieszkańcy mają ostateczny głos.A my panu podziekujemy juz przy wyborach.Wylecisz pan na zbity... Przeciez to jest działanie na szkode Sanoka i pan chce jeszcze pozostac na tronie ? Tylko pan wystartuj.Nawet pana lizusy nie oddadzą głosu bo wiedzą ze jak przyjdzie pan Matuszewski to wszyscy wyleca.A w pierwszej kolejności naczelnik. Radze szukać pracy bo od Listopada bezrobocie. 22:48, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

56 15

Panie Tomaszu masz pan mój głos oraz setki innych ale pod jednym warunkiem.Wygrywasz pan wybory i pierwsze co pan robisz to wywalasz pan ludzi z urzędu.Ci którzy byli za obecnym burmistrzem nie mają prawa tam pracować.Zemsta musi być.Otaczaj się pan zaufanymi ludźmi a nie wilkami. 22:56, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EdiEdi

4 0

Jak to to samo zakłamane środowisko. 18:34, 05.07.2018


AleksAleks

49 10

do tych,co piszą, że Matuszewski nie może startować bo lojalność itp. Taka sytuacja. Dyrektorowi w szkole np kończy się kadencja i najlepszy nauczyciel w szkole decyduje się wystartować w konkursie na dyrektora bo widzi, że ten który był nie radzi sobie, że można lepiej. I co, tez go trzeba zwolnić, bo nielojalny? Powariowaliscie? 23:07, 04.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

xyz...xyz...

2 13

nauczyciela w szkole można zwolnić tylko w maju ... i ten, który wygrywa robi to w najbliższym roku ... co do zasady!!! 23:16, 04.07.2018


AbcAbc

13 2

No i co do zasady wygrywa w sadzie pracy,nieprawdaż? 23:32, 04.07.2018


powodzeniapowodzenia

54 10

Trzymam za Pana kciuki! Ma Pan teraz sporo do udowodnienia i nie będzie łatwo. Ale wierzę, że Pan sobie poradzi. 23:11, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pracodawca ...pracodawca ...

16 47

A czego tutaj Panie Tomaszu nie rozumieć?! Jakby Pan miał jaja to wraz z podjęciem decyzji o kandydowaniu na Burmistrza Sanoka złożyłby Pan wypowiedzenie z zajmowanego stanowiska i wtedy uprawiał swoją politykę wolną od wszelkich niedomówień ... Ciekawe czy chciałby Pan mieć na MOSIRze takiego pracownika, który za Pana plecami układa się z obecnym Burmistrzem, żeby zająć Pana miejsce w kolejnej kadencji... Zresztą jak Pan nie rozumie o co tutaj chodzi, to proszę zapytać swojego mentora dlaczego jego szwagier już u niego nie pracuje ... 23:14, 04.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Tomek tylko który Tomek tylko który

11 4

Mylisz człowieku firmy i fakty. Matuszewski wygrał konkurs, to nie prywatna firma i lojalność nie jest tu najważniejsza. Jeżeli wygrał konkurs to miał robić to co robi. Był tam zapis o nie kandydowaniu na burmistrza? Nie wyglupiaj się. 23:21, 04.07.2018


DamianDamian

2 12

O,a tego jeszcze trzyma po przegranym konkursie. To było dawno. Tez następny zraniony? 23:22, 04.07.2018


LilosLilos

61 7

To jak to było, Panie Pioro, z tym konkursem? Matuszewski wygrał, bo był najlepszy i miał być dobrym dyrektorem, czy wygrał bo miał być lojalny, mierny ale wierny? Jeżeli to pierwsze, to zawrzyj pan dziobek,bo lojalki nie podpisywal i moze sobie nawet na prezydenta wystartować,a jeżeli drugie, to bardzo nieładnie o panu świadczy. 23:16, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chce dalej pracować?Chce dalej pracować?

11 48

Oj, jakie zakłamanie. Panie Tomaszu, coś się nie zgadza! Jak miałby Pan kontunować realizację działań skoro chce Pan kandydować na inny fotel? Oj nieładnie, nieładnie! 23:23, 04.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

12341234

17 2

Jak ? Wybory są w listpadzie a do Pazdziernika oddane Wierchy i baseny.Juz wiesz jak ?
23:34, 04.07.2018


PolaPola

14 2

Pewnie tak, że wszystko już jest zrobione, ostatnia prosta do sukcesu, teraz już tylko ochy, achy, nagrody i przecinanie wstęg. No i to teraz przypadnie w udziale wiadomo komu. 05:08, 05.07.2018


Typ z LeskaTyp z Leska

17 5

Maciek, idź spać... 23:31, 04.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QWojtuśQWojtuś

50 7

Brawo isanok za takie info.Jedyny portal który nie jest skażony rozkazami z urzędu.
Czekam na jakiś porta w którym nie będzie cenzury.Gdzie będzie prawda bez korekty.Gdzie będę mógł zobaczyć relacje z wydarzeń a nie gęby lizusów.A to wszystko już w tym roku.
23:42, 04.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LolekLolek

18 0

Na esanoku i w TS ukaże się jutro sprostowanie do tego listu otwartego autorstwa Pana Burmistrza oraz trzy komentarze Posła Uruskiego. 04:51, 05.07.2018


BucmistrzBucmistrz

53 8

pan Tadeusz nie ma argumentów musi posuwać się do reżimowych zagrywek? Mały to człowiek... 01:08, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DawDaw

12 63

Bardzo dobrze zrobił burmistrz ! Po co trzymac kogoś kto za plecami coś planuje 01:10, 05.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LogikaLogika

13 1

Jak za plecami? Jak przecież jawnie i stad te skandale! 04:23, 05.07.2018


ArmataArmata

0 0

Lepiej trzymać Damiana. jemu w głowie hula tylko wiatr. 10:27, 12.08.2018


PorazkaPorazka

15 57

Bez szans, najmniejszych. Tylko pozbawił się fajnej posady. A decyzja burmistrza jak najbardziej na + 01:19, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

J.J.J.J.

15 2

Łubudubu niech żyje!
I niech zwalnia wszystkich swoich najlepszych fachowców, jeśli tylko ośmiela się zechcieć awansować. 04:25, 05.07.2018


NikorNikor

21 50

Życie! Panie Tomaszu ktoś nieźle Pana wystawił. Polska przypowieść - zły ptak co własne gniazdo kala 02:19, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wolnesady WolnemediaWolnesady Wolnemedia

52 11

Panie Tomaszu!
Dobrze Pan zrobił. 04:32, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

J23J23

12 57

Dobrze panie burmistrzu, że ten nielojalny dyrektor już się przekona,że nie ma ludzi niezastąpionych.Mial zarobki,o których normalni Sanoczanie mogli pomarzyć Pycha kroczy przed upadkiemt
04:50, 05.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AlaAla

2 11

piniondze szczęścia nie dajo 05:00, 05.07.2018


J23J23

5 13

@Ala Może pieniądze szczęścia nie dają,ale nie w tym przypadku.Gdyby tak było to dyrektor nie zaliczył by Ameryki i dalej spokojnie pracował by w Lesku.Ale niektórzy za kasę sa w stanie swiat okrazyc 05:12, 05.07.2018


EdEd

19 3

Podróże kształca.
Ale cokolwiek by człowiek przedsiębiorczy nie zrobił, to dla Polaka jest źle! Pojedzie za granicę - źle, będzie narzekał w kraju - źle, zrobi dobra robote na swoim stanowisku - źle, zechce iść do przodu, zaryzykuje, wystartuje w wyborach - źle. Nie dogodzisz!!! 07:27, 05.07.2018


ojejojej

34 3

mentalność partyjna trudno się tego pozbyć 06:41, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawda taka Prawda taka

53 10

Jakby się Burmistrz nie bał to by nie zwolnił. A ma się bać bo i tak przegra z Matuszewskim. Komentarze negatywne pisane przez koło adoracji obecnego Burmistrza przez max 3 osoby. Oto jego kapitał wyborczy. 07:19, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andrzej Andrzej

46 6

Za chwilę się zaczną komentarze negatywne. Dostaną zlecenie w Urzędzie, Panie i Panowie piszemy co wam do głowy wpadnie, nie ważne co oby pisać, 07:23, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LeszekLeszek

56 5

Pomijając wszystko, to człowiek, który ma takie posunięcia (rodem z głębokiego PRL): wstrzymywanie artykułów prasowych i zwalnianie ludzi (bez podania przyczyn), nie nadaje się w dzisiejszych czasach na burmistrza. 07:29, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M.M.

8 23

Boguś! Ja sypiałem i sypiam dobrze ... Ale za to TY, widzę (czytam), pracowitą miałeś noc ... resztą pewnie nie pierwszą i nie ostatnią! "Do krwi ostatniej kropli z żył ..." ;-) hihiihhi ... 07:31, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Andrzej W.Andrzej W.

14 1

Widzę, że się boisz nawet Bogusia, i dobrze bo Boguś to fajny chłop, a Ty całe życie musiałbyś zmienić aby mu dorównać, a poza protokołem, Matuszewski na Burmistrza!!! 08:26, 05.07.2018


WolnyWolny

21 4

Popieram 08:21, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SanoczankaSanoczanka

37 8

Panie Mateuszu doceniamy działania i zmagania na rzecz rozwoju sportu w naszym mieście.
Wreszcie coś drgnęło. I to mocno.
Po tej całej akcji w stylu jakże typowej dla panującej władzy, wymierzonej w Pana ze strony miernego burmistrza, który po prostu przestraszył się Pana - ja, moja rodzina i znajomi będziemy na pewno na pana głosować w nadchodzących wyborach.
Powodzenia !!!! 08:34, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YYYY

23 53

P. Matuszewski przestań się pan chwalić nie swoimi dokonaniami, pan nie realizuje inwestycji na MOSIR i Wierchy tylko Urząd Miasta, pan nie składał wniosków, ogłaszał przetargów zabezpieczał środki finansowe tylko miasto czyli burmistrz, rada, urzędnicy miejscy. Pan bezczelnie przypisuje sobie zasługi i się lansuje wyborcy to ocenią. napisz pan ile miasta kosztuje funkcjonowanie MOSiR aby pan mógł zarządzać, jaki wynik finansowy pan osiągną. miasto potwornie się zadłużyło aby realizować te inwestycje, kiedy to się spłaci i kto to utrzyma a panu tylko w głowie chwała i lans oraz kariera. Pokaż co pan potrafi ale z własnej pracy a nie z pieniędzy miasta 08:38, 05.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do YYdo YY

12 5

Przyjdź na MOSiR dostaniesz w ,,czapę" to się dowiesz, jakie wyniki ma obecnie MOSiR i kto pisał wnioski tworzył dokumentacje. 08:42, 05.07.2018


@YY@YY

13 3

To w takim razie po co są dyrektorzy zakładów, szkół, instytucji itp. Przecież wystarczyłby burmistrz, radni i urzędnicy miejscy. No i oczywiście bardzo "aktywny" poseł. 08:52, 05.07.2018


Obiektywny ale cichyObiektywny ale cichy

6 2

Ee gościu ale niech Tomasza poprzednicy się pochwala jak mosir zostawili zadłużony... A ile razy burmistrz był w któryms z Ministerstw? Siedzę obserwuje, mieszkam w UK, ale na wybory specjalnie zkade oddać głos na Tomasza... 21:16, 05.07.2018


Sanoczanka Sanoczanka

18 4

Przepraszam, oczywiście mój komentarz dotyczy Panie Tomasza nie Mateusza. 08:43, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MiśMiś

11 1

Tylko niech się Pani na karcie do głosowania nie pomyli! 09:30, 05.07.2018


KolaKola

47 4

Ludzie,mylicie pojęcia. Przede wszystkim Matuszewski może sobie startować bez względu na to, czy jest dobrym dyrektorem, czy złym, czy pozyskal pieniadze ,czy tylko stastystowal (aczkolwiek znając realia UM musiał chlop się narobić, bo tam bylejakosc teraz rządzi ). To wolny kraj. A Pioro zamiast prowadzić kampanie merytorycznie, to sięga po metody rezimowe. 08:56, 05.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZgodaZgoda

19 2

Dobrze podsumowane.
Zachowanie Burmistrza oceniam jako karygodne. 09:28, 05.07.2018


wwww

0 2

pocałujcie Go w dupe 22:35, 10.07.2018


koleskoles

33 5

Burmistrz burmistrzem może jego radni wybitni wykażą się swoją działalnościa. A projekty to pewnie radozycki pisał albo pani wanda kot? Czy może święty Mikołaj? Albo poseł Uruski? No chyba ze Damian tym razem. 08:59, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Stawiam Stawiam

15 1

Myślę, że tylko Poseł.
No może z Damianem. Ale to max. 09:29, 05.07.2018


ErniErni

45 8

A teraz najważniejsze pytanie. Kto zostanie nowym dyrektorem? Damian? Czy może syn pani Kot, ten co w mopsie pracuje (po konkursie chyba ,haha ). A może pani Basia? Ciekawe. 09:06, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

albinalbin

46 6

Pan Matuszewski zabierze dużą część elektoratu pisowskiego.

Pan Pióro dużo straci, co może zaważyć na jego przegranej.

Twardy elektorat pisowski na pewno zagłosuje na Pana Pióro ale czy to wystarczy aby wejść do drugiej tury wyborów ? Myślę, że tak ale na pewno zachwieje notowania PISU w Sanoku.

Opozycja nie zagłosuje ani na Pana Pióro ani na Pana Matuszewskiego ...

Oj będzie ciekawie tej jesieni .....

09:22, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

matmat

42 5

a gdzie ta nie lojalność, czy wykonuje swoją pracę źle, czy inwestycja jest zagrożona, czy kradnie bo dla mnie to jest nie lojalność, a to że chce kandydować na burmistrza to chyba ma do tego konstytucyjne prawo. idąc tym tokiem rozumowania Burmistrz powinien pozwalniać wszystkich co bedą głosować na tomka, Kubę tych co są za PO i innymi partiami niż PIS z instytucji typu urząd skarbowy UM, UG SPGK itd bo to nie lojalne głosować na kogoś innegi niż burmistrz z PIS a pobierać miejską kasę 09:37, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mikośmikoś

2 8

kolego tylko pamiętaj o jednym .... że Pan Matuszewski został mianowany dyrektorem mosiru przez obecna władzę ...... a lobbowany był przez cały pis. Teraz wyłamał się i został za to zwolniony ... ale to świadczy o tym iż te wszystkie "uczciwe konkursy" to tylko mrzonki ..... taka jest nasza dobra zmiana .... 09:42, 05.07.2018


buhahahbuhahah

34 7

A na esanok.pl wyruszyła pielgrzymka. w międzyczasie szukają kolejnych zdjęć dwóch gości w żóltych kamizelkach i kaskach co to doglądają aby Sanok rósł w siłę, a ludziom żyło się dostatniej. 09:43, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ekoballekoball

45 8

Podobno zwolnienia i zastraszanie nie dotycząc tylko samego Pana Matuszewskiego,
ale też rodziny i znajomych. Nie wspominając o ludziach zaangażowanych klub sportowy. Podobno zwalniają się trenerzy ?! Ludzie nie pozwólcie na takie stalinowskie metody !!! I to jeszcze pod egidą niby prawych i sprawiedliwych moralistów. W sanoku rządzi sekretarka i to jest przerażające ?! Mam nadzieję, że do wyborów ludzi się opamiętają i wyślą tych towarzyszy w kosmos i na bezrobocie. KARMA WRACA, pamiętajcie towarzysze. Spowiedź i pielgrzymka nie pomoże. 12:33, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXX

42 7

Do listopada coraz mniej a wtedy pogonimy tego pisowskiego burmistrza wraz z jego sekretarka, która chyba nie jest tylko jego sekratarką. 12:54, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mówią na mieścieMówią na mieście

44 6

Tadeusz Pióro kazał zwolnić naczelna Tygodnika, bo "mówiło się w urzędzie miasta że jest w sztabie Matuszewskiego" - tak napisał w swoim oświadczeniu. Panie Pióro, żeby Pan wiedział, co się o Panu mówi w urzędzie, to by Pan oka nie zmrużył. Ale w sanockim urzędzie to ludzie tylko wymyslają i mówią. Podobno w urzędzie rzeszowskim -WIDZIELI. I tez mowią. 12:56, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

44 11

Panie Tadeuszu wstyd co pan robi.To juz nie jest walka o stołek a prywatna zemsta.
Oczywiscie w kampani wszystkie pana brudy wyjdą.Kazdy sie dowie jakim pan jest czlowiekiem.
Nawet sekretarka na pana nie zagłosuje. 13:01, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StanislawowiczStanislawowicz

14 45

Jak widac, nieobecnosc Dyrektora mosirowi nie zaszkodzila. Inwestycje ida naprzod, wszyscy pracownicy nadal pracuja takze nie ma co sie martwic o przyszlosc stadionu czy basenu. Mam tylko nadzieję, ze nowy zarzadca mosiru bedzie bardziej skromny bo juz mielismy w przeszlosci ludzi ktorzy twierdzili, ze sami obalili komune i wiemy jak to sie skonczylo. W naszym lokalnym przypadku jest jeden Pan co sam niby wszystko pozalatwial, jeszcze pewnie cegly nosil :D Nie powielajmy bledow przeszlosci. Inwestycje to zasluga Burmistrza i poslow zwiazanych z ziemia sanocka! Im powinnismy byc wdzieczni, ze w koncu bedzie mozna gdzies potrenowac w cywilizowanych warunkach. Wielkie dzieki! 13:28, 05.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CzytoCzyto

8 1

. W naszym lokalnym przypadku jest jeden Pan co sam niby wszystko pozalatwial, jeszcze pewnie cegly nosil :D

Czy w tym fragmencie jest mowa o Pośle Uruskim? 16:35, 05.07.2018


ZetZet

2 0

A myślałem że to za nasze podatki stawiają i zasługa sanoczan, a nie wynajętych urzędników i posłów. 16:33, 26.07.2018


kibickibic

9 36

a wasz dyrektor taki prawy,ze dla kasy zostawil Lesko ,bo w Sanoku zalapal sie na stolek dyrektora.Znajomi mowia,ze ladnie zarabial,jest na bip.Klakierzy ,ktorym obiecal juz posadki pisza takie bajeczki jakby Tomus mial zostac wolontariuszem roku. 13:45, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WJTWJT

12 3

Kibic hokeja się odezwal? W Lesku dobrze zarabiał? Hmmm jako vice dyrektor? Ciekawe? To jak dobrze zarabia się w Lesku to dlaczego Pan Blazowski z Snk też startował na dyrektora MOSiR? A teraz pewnie też komentuje bo jest,, ciety" na Pana Tomasza. 15:10, 05.07.2018


Zaskoczony?Zaskoczony?

19 42

Burmistrz dobrze zrobil. Nie wyobrażam sobie jak można łączyć pracę na takim stanowisku a jednocześnie prowadzić kampanię wyborczą 14:09, 05.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

milosnik darmowego jmilosnik darmowego j

19 4

a wyobrazasz sobie laczenie stanowiska burmistrza z kampania wyborcza?
14:23, 05.07.2018


UadaUada

9 2

Nic tak nie szkodzi jak płytka wyobraźnia 16:36, 05.07.2018


????????????????

39 10

Pióro przywiózł sobie z Rzeszowa doradcę i sekretarkę. Who is who ??? 14:28, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zdziwionyzdziwiony

21 13

Czy to prawda ze na Mosirze w ostatnim czasie przyjeto nowe osoby na rozne stanowiska osoby nie zwiazane z Sanokiem ?? Gdzie praca dla Sanoczan Panie dyrektorze ?? 16:27, 05.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PupekPupek

8 3

Wszyscy spałełniający wymogi wyjechali... został tylko Dejmian. 16:41, 05.07.2018


SANOCZANINSANOCZANIN

5 2

Pokaż mi jednego normalnego z doświadczeniem i chcego a że nie zatrudnieni ludzie z Pisiorkow to dobrze... Brawo Tomasz 21:10, 05.07.2018


PrzemoPrzemo

32 8

Prywatna zemsta burmistrza. 16:36, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

doktordoktor

14 20

Ta nasza służba zdrowia to chyba schodzi na psy, albo leki nie działają, albo to nie takie jak trzeba - pan dyr. wrócił za wcześnie z chorobowego czego ewidentnym dowodem jest niniejsze oświadczenie. może trzeba było dalej się leczyć - nie chciałbym by stan zdrowia się pogorszył. 16:37, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwolnionyzwolniony

16 21

ja też dostałem wypowiedzenie - czy mogę napisać list otwarty do mieszkańców Sanoka? 16:38, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Porada prawnaPorada prawna

5 0

Pisz, ale skonsultuj to najpierw z Damianem, Rafałem i Darkiem 09:07, 06.07.2018


PupekPupek

17 1

Wszyscy spałełniający wymogi wyjechali... został tylko Dejmian. 16:40, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierownikKierownik

11 23

A ja chciałem zostać kierownikiem basenów i mnie nie wybrali i podobno został ktoś z okolic Leska :( chyba też musze napisać list otwarty 16:58, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ELAELA

12 3

Za słaby jesteś idź nad San, tam możesz być kierownikiem, tam co drugi na ławce to kierownik :) 18:12, 05.07.2018


PrawdaPrawda

4 6

Jednak to prawda sprawdziłem to na Bipie i był konkurs na kierownika na Mosir
http://bip.mosir-sanok.pl/index.php?id=51,94 17:36, 05.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

7 4

Mogłeś startować, nikt Ci nie bronił. Niestety z takim ilorazem i bzdurami które wypisujesz nie spełniłbyś wymogów 18:10, 05.07.2018


EtacikEtacik

2 2

Nie mógł startować,bo nie mieszka pod Leskiem.A tygodnik poinformował sanoczan ,że jest wakat na kierownika MOSIR?Nie czytałem tygodnik za byłej redaktor, bo był beznadziejny. 07:53, 07.07.2018


EdiEdi

0 0

A jakie były kryteria wyboru dyrektora MOSIRu?
Najważniejsze to polecenie z Przemyśla. 14:12, 17.08.2018


PomocnyPomocny

34 20

Moim zdaniem Pan Tomasz odwalił kawał dobrej roboty na stanowisku dyrektora. Wcześniej pieniądze chowali po kieszeniach A Tomek rozbudowal basen (W trakcie modernizacji ) , stadion , dom sportowca. BRAWO !!!
Liczymy na Pana !
18:07, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BankierBankier

5 5

A wszystkie te inwestycje dyrektor spod Leska zrobił za swoją kasę prywatną lub wypracowaną przez MOSIR ?Kazda zlotowka to jest budżet miasta Sanoka uchwalany przez radnych na wniosek burmistrza.Dostał kasę na tacy i stąd tyle inwestycji.Tak budować każdy *%#)!& potrafi.Jeszcze zarabiał za dyrektorstwo kupę kasy, a teraz krzywda ,bo koryto zabrali. 07:46, 07.07.2018


EdiEdi

15 23

A mnie go nie żal, wiedział z kim przystaje, jak robili go dyrektorem MOSIR-u. Uczestniczył w PISiej, wrzaskliwej nagonce na poprzednika i Blecharczyka. Nigdy się nie dystansował. Teraz ci sami jego kopią. 18:23, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zaciekawiony osiągnizaciekawiony osiągni

16 16

a kto jeszcze złożył ofertę na zastępcę kierownika do mosiru? Nie było odpowiednio wykształconego Sanoczanina, że przyjęta została osoba z okolic Leska ?
To tak pan dyrektor dba o miejsca pracy dla mieszkańców Sanoka?
Czy może jak zostanie burmistrzem, to pojawi się mnóstwo miejsc pracy dla ościennych powiatów?
http://bip.mosir-sanok.pl/pliki/20180207134358178_0001.pdf 19:29, 05.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WJTWJT

10 4

BARANI ŁBIE Tomek od ponad 8 lat jest mieszkancem Sanoka to nie pier... Głupot. Chyba że Twoje IQ jest tak niskie... A kto startował hmmm wasz Dejmian, Blazowski ludzie z Snk i nie wygrali... Aha zapomniałem Ty jesteś od Tadeusza, to nie widzisz NORMALNOSCI 21:03, 05.07.2018


Do WJTDo WJT

3 3

Chodzi nie o Tomka M ale o tego kogo sobie Tomek przyjał na zastępcę. Zamiast mnie obrażać sprawdź sobie. 16:50, 06.07.2018


ObiektywnyObiektywny

13 35

Burmistrz Pióro może nie być z "mojej bajki", ale popieram jego decyzję o zwolnieniu dyrektora Matuszewskiego. Dyrektor jest pracownikiem podległym burmistrzowi. Zaczął prowadzić kampanię kandydując na burmistrza. Zapewne wykorzystywałby inwestycje miejskie w podległej mu placówce. Kandydowanie ogłosił w tygodniku utrzymywanym przez urząd. Czyli: pobieram pensję z urzędu, ale krytykuję urząd i mam inną wizję od obecnego przełożonego? Trzeba było iść na urlop i zacząć kampanię. Teraz dyrektor wróci do szkoły. Całe szczęście, że zatrzymał cząstkę etatu w tej szkole, całe szczęście. Szkoda, panie dyrektorze, szkoda, czyżby dał się pan zmanipulować i wmanewrować w politykę? Czy sam pan uwierzył, że da pan radę bez poparcia partyjnego? 21:59, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@@obiektywny@@obiektywny

5 1

Drogi Damianie, drogi Rafale,
Matuszewskiego nikt nie pozbawił czynnego prawa wyborczego, natomiast gazeta samorządowa jest utrzymywana z pieniędzy podatników, więc jej obowiązkiem jest informowanie tychże podatników, co się dzieje w mieście. Jeżeli nie gazeta samorządowa, to zrobi to inna, prywatna gazeta, a samorządowej wtedy nikt nie kupi, bo po co, a jak jej nie kupi, to ja, podatnik, bedę musiał do niej więcej dopłacać. Pan burmistrz zareagował jak typowy skunks, a wy, Panowie-trollowie, trzymacie mu ogon w górze. Co kto lubi... 09:02, 06.07.2018


@obiektywny@obiektywny

31 4

obiektywny, choć nie taki obiektywny
Tygodnik nie jest prywatną gazetą burmistrza, tylko samorządową, utrzymywaną przez podatników. Jej utrzymanie kosztuje niemałe pieniądze i dlatego mieszkańcy mają prawo do rzetelnych informacji, a nie tylko do propagandowych laurek jednej i jak wynika z wielu info jedynej słusznej opcji. Może w końcu czas powiedzieć "dość"! Ilu to tych niezależnych redaktorów przewinęło się przez tę gazetę w tej kadencji? 22:31, 05.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Były czytelnikByły czytelnik

1 1

Zgadza sie,koszty tygodnika za byłej redaktor były duże,bo ludzie przestali go kupować. 07:23, 07.07.2018


AlaAla

35 7

Każdy obywatel (spełniający pewne warunki) ma prawo kandydować w wyborach. Kampania wszystkich kandydatów powinna być uczciwa i fair play a tu jeszcze kampanie nie rozpoczęte a już jeden z kandydatów próbuje pozbyć się kontrkandydata... Obserwujmy zachowania kandydatów gdyż wiele mówią o nich samych... Póki co p. Tomasz na plus. 22:56, 05.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TreTre

27 7

Pan Pióro jak pisowiec ma genetycznie zakodowane aby wsadzić wszędzie gdzie się da wierną miernote (misiewicza) zaskoczenia nie ma żadnego. 05:47, 06.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ważne pytania do PiSWażne pytania do PiS

40 6

Czy PiS popiera takie działania p. burmistrza Tadeusza Pióro:
1. Wstrzymanie druku wywiadu z p. Tomaszem Matuszewskim w "Tygodniku Sanockim".
2. Odwołanie ze stanowiska redaktora naczelnego "Tygodnika Sanockiego" p. Małgorzaty Sienkiewicz - Woskowicz.
3. Zwolnienie z pracy p. Tomasza Matuszewskiego - dyrektora sanockiego MOSiR-u.
4. Czy p. Tadeusz Pióro jest członkiem PiS?
5. Czy p. Tadeusz Pióro jest oficjalnym kandydatem PiS na burmistrza w nadchodzących wyborach?
Te pytania, wraz ze szczegółowym opisem ostatnich wydarzeń w Sanoku, zostały również skierowane do najważniejszych osób w PiS przez grupę zwolenników "dobrej zmiany" z Sanoka. 07:51, 06.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Chcemy, by PiS sanocChcemy, by PiS sanoc

12 2

Chcemy, by PiS sanocki wydał oświadczenie, czy godzi się na takie metody. Jest jeszcze sprawa żony p. Matuszewskiego, z którą nie przedłużono umowy o pracę. 09:11, 06.07.2018


ważne py ...ważne py ...

0 0

a kto się pyta? 21:20, 17.08.2018


....

10 26

co wy sie o kogos martwicie? co mnie obchodzi etat zony tego pana,niech idzie do stomilu jak wiekszosc. 09:43, 06.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarmaKarma

12 24

Panie Tomaszu, już tłumaczę niezrozumiałą dla Pana decyzję. Jak się wycina bezbronne drzewa na Wierchach, to potem samemu zostaje się wyciętym... Karma zawsze wraca. Dla pocieszenia tylko powiem, że Karma ma rownież plany co do innych urzędniczych drwali. W przyrodzie nic nie ginie! Głowa do góry. Może czas wyjechać? Trzy miesiące płatnego urlopu nie zdarza się codziennie.. 11:18, 06.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LipinskiegoLipinskiego

6 0

A Ty się *%#)!& w łeb, i idź donieś swojemu Tadziowi. Ciekawe masz informacje czlowieku od Tadeusza, ale właśnie karma wraca haha 09:10, 07.07.2018


RafałRafał

25 1

Do Karmy: drzewa wycinał Damian, widziałem. Nie tylko koło Wierchów wycinał, więc karma wróci do niego. Damian też podpowiada, żeby się nie martwić o innych, tylko o siebie. On tak już trzy lata robi i to mu się sprawdza w Sanoku i okolicach, bo tu taki naród mieszka, że Damianowi wystarczy, że sobie konto założy w popularnych mediach społecznościowych i już wszystkich przekona, że redaktorka Tygodnika była "be", że Matuszewski był "be",żona Matuszewskiego też "be" - i te de. Damian ma Pietrka, Pietrek Damiana, obaj mają żółte... kamizelki i parcie na szkło. Wszyscy to wiedzą, ale każdy powie wiele razy, jak śpiewały Elektryczne Gitary. 12:15, 06.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wiadomość z ostatnieWiadomość z ostatnie

10 5

"Przynajmniej trzech kłusowników, którzy włamali się do południowoafrykańskiego rezerwatu przyrody, by polować na nosorożce, zostało zabitych przez wygłodniałe lwy. Została po nich tylko jedna głowa, trzy pary butów i zakrwawione szczątki"
Z pozdrowieniami,
Karma 12:33, 06.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Trzy pary butówTrzy pary butów

5 0

Trzy pary butów? A jaki numer buta? Pasuje żeby to byli Darek, Damian i Rafał. Ela? Niemożliwe... 13:23, 06.07.2018


OjOj

0 4

Gośka doigrasz się 17:04, 06.07.2018


IZAIZA

18 4

co na to wszystko Rada Miasta?.. co komisja ds. sportu?.. co na to przewodniczący tej komisji?.. czy tak trudno, aby redaktor ESANOK przeprowadził wywiad na ten temat z kandydatem Osiką, byłym burmistrzem, radnymi, prawnikami ? 19:16, 09.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WDRWDR

15 27

Nigdy wcześniej nie sądziłem, ze będę bronić PISowego Burmistrza w Sanoku. Ale w tej sytuacji z Panem Tomaszem, to jednak muszę przyznać rację Burmistrzowi (niestety !!!).
Normalnie SZOK !!!
A Pan Tomasz w terminologii sportowej, piłkarskiej spalił swoją pozycję po całości. Ktoś mu zrobił "wrzutkę" i ten pobiegł. Ale za wcześnie.
Z innej dyscypliny - falstart.
A w sumie szkoda, jakby się sprawdził jako sprawny dyrektor MOSiR, może rzeczywiście w przyszłości byłby dobrym kandydatem na to stanowisko.
Brakuje jeszcze chyba dojrzałości politycznej i doświadczenia. 16:44, 10.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przetrzegam przed faPrzetrzegam przed fa

12 17

A ja myślę, że ktoś pana dyrektora wprowadził w błąd mówiąc mu, że wygraną ma w kieszeni. Panie dyrektorze: nie zawsze musi Pan wierzyć, że BILa jest po Pana stronie.
17:12, 10.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FranFran

7 14

Tą samą pisuarowa obłuda. Gdzie był Pan dyrektor jak opluwali jego poprzedników i zwalniali pracowników, aby zrobić miejsca dla swoich. A teraz skrzywdzony niewiniątko.
13:17, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


loplop

7 0

To się nadaje do prokuratury,leszczu,ten komentarz. A na basenie pracują pracownicy prywatnej firmy,nie Mosiru,więc jak mógł sobie ich brać? 14:32, 15.07.2018


Zastanawiam się...Zastanawiam się...

16 4

Zastanawiam się skąd obecny burmistrz bierze chętnych do pisania komentarzy skoro nawet ''zaufani'' pracownicy wyrażają się o nim niezbyt pochlebnie (delikatnie mówiąc) 19:52, 17.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzaNowSzaNow

2 6

Tomaszu Ty naszu.
Za szybko chciałeś. Mogłeś poczekać 2-4 lata. Miałbys dokończone projekty, i odcinałbys kupony. Ktoś Cię podpuścił, za bardzo uwierzyłeś w siebie, że już można wskoczyć wyżej.
Pamiętam Cię z murawy boiska, dobrze grałeś, ciężki przeciwnik na murawie. Pamiętaj, taktyka to podstawa.
Musisz zrozumieć, że awanse w budżetówce to jest polityka. Jeśli jesteś dobry, to aplikuj na wysokie stołki w spółkach na wolnym rynku - potem wróć do budżetówki i polityki. Mówi Ci to gość z podobnego rocznika, z papierami z dobrej technicznej uczelni i doświadczeniu w różnych firmach z obcym kapitałem.
Dla Sanoka można robić wiele i długo - jesteś młody, to dopiero poczatek, zabrakło Ci cierpliwości. Obyś na tym nie przegrał. Jeśli masz to coś, teraz to pokaż, na wolnym rynku, 20godzin na dobę. Przynieś wyniki, a ludzie to zapamiętają. 20:57, 30.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JAcekJAcek

1 0

Jeszcze zobaczysz jaką Tomasz będzie miał taktykę, w pierwszej połowie 5-0, a na drugą już nie będzie musiał wychodzić. 22:14, 10.08.2018


KrzysztofKrzysztof

5 9

Dla pisowskich kandydatów nie ma już miejsca w Sanoku. Niezależnie czy nazywa się Pióro, czy jego skłócony kumpel i zausznik Matuszewski. Więcej takich bezmyślnych, populistycznych rządów Sanok nie przeżyje, sanoczanie już się obudzili. 08:13, 03.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Panie Krzysztofie Panie Krzysztofie

0 0

Pisowski kandydat jest jeden, ma się całkiem dobrze a miejsce znajdzie dla wszystkich i tych jeszcze śpiących i tych już obudzonych 21:14, 17.08.2018


WyborcaWyborca

7 2

Ma Pan mój głos, pa 22:29, 11.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IzydorIzydor

8 2

Czy to prawda, że PiS w Sanoku wstydzi się Tadeusza swojego kandydata? 10:28, 12.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TadeuszTadeusz

1 0

Niestety prawda.... 22:16, 16.08.2018


do izydorado izydora

0 1

a czy to prawda, że Izydor wstydzi się tego co tu wypisuje 21:03, 17.08.2018


0%