Zamknij

Pozwól swojej firmie rozwinąć skrzydła w Internecie

14:56, 22.11.2019 | RED

To zdecydowanie najlepszy czas, aby budować i rozwijać biznes w Internecie. Jak podają statystyki, w 2019 roku Polacy wydadzą na zakupy w sieci aż 50 mld złotych[1]. Jak w pełni skorzystać na takim trendzie? Wystarczy sięgnąć po sprawdzone narzędzia. Prezentujemy te najskuteczniejsze.

Stań się widoczny, czyli pozycjonowanie strony

Pojawienie się strony na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania to realna szansa na zwiększenie ruchu na stronie oraz zwiększenie ilości jej użytkowników, co w konsekwencji przekłada się na wzrost sprzedaży. Dlatego właśnie pozycjonowanie, które stawia sobie te działania jako cel, jest tak kluczowe. Jeśli nie będziesz w pierwszej dziesiątce (pierwsza strona wyników wyszukiwania), najprawdopodobniej stracisz szansę na to, aby użytkownicy trafili na Twoją stronę i poznali Twój biznes.

Od czego zacząć? Tutaj warto sięgnąć po wsparcie ekspertów, takich jak Eactive, które na swojej stronie https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/ szczegółowo wyjaśnia, jak skutecznie przeprowadzić proces pozycjonowania. Profesjonalne pozycjonowanie strony pozwala bowiem na realne zwiększenie jej widoczności w internecie, a to z kolei szansa dla przedsiębiorców na dotarcie do nowych klientów i rozwój biznesu.

Wykorzystaj social media

Media społecznościowe mają moc, którą warto wykorzystać. Dlatego rozwijając biznes, pamiętaj o rozwoju swoich kanałów social media. Przede wszystkim udzielaj się w mediach regularnie, dostarczając użytkownikom wartościowych, interesujących treści zarówno na temat swojego biznesu, jak i na tematy pozwalające uznać Cię za eksperta w danej dziedzinie. Jeśli Twoi odbiorcy będą zainteresowani śledzeniem Twojego profilu na Facebooku, zyskasz realną szansę na zwiększenie sprzedaży. Podobnie Twitter, Instagram, czy Pinterest będą doskonałym narzędziem służącym komunikacji z Twoimi potencjalnymi klientami oraz promocji Twojego biznesu i budowaniu jego wizerunku.

Wykorzystaj e-mail marketing

Bez względu na czas i miejsce możesz skutecznie promować swoją markę i realnie podnieść sprzedaż. Jak? E-mail marketing to narzędzie, które pozwala wzbudzić zainteresowanie konkretnym produktem lub usługą. Wystarczy dobrze przeprowadzona kampania. Za pośrednictwem poczty elektronicznej możesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, zarówno na rynku lokalnym, jak i na całym świecie, wzbudzić ich zainteresowanie, zyskać lojalność. E-mail marketing nie wymaga wysokich nakładów, za to stopa zwrotu z inwestycji jest naprawdę wysoka.

Niech Twoja oferta będzie dostępna natychmiast

Internet to brak ograniczeń czasowych, globalny zasięg i natychmiastowa dostępność. Wykorzystując go, sprawisz, że Twój produkt lub usługa, sama oferta lub konkretne informacje także będą dostępne - z dowolnego miejsca na ziemi, 24 godziny na dobę. Warto zadbać o to, aby firmowa strona była dostępna na urządzeniach mobilnych i dobrze się na nich prezentowała.

[1] Raport interaktywnie.com: E-commerce 2019

REKLAMA
()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
© isanok.pl | Prawa zastrzeżone