Alior Bank od rana (6 grudnia) z walczy z awarią. Klienci mają problem, bo nie mogą się zalogować do elektronicznej bankowości.
Awaria ma charakter ogólnopolski. Problemy rozpoczęły się po godzinie 9:00.
Do serwisu downdetector zaczęły płynąć setki zgłoszeń i raportów o usterce.
Klienci Alior Banku nie mogą zalogować się do bankowości internetowej. Wyświetla im się błąd dotyczący sesji. Ponadto problemy dotyczą także aplikacji mobilnej.
Potwierdza to również bank.
W skierowanym do klientów komunikacie w mediach społecznościowych podano, że problemy są zidentyfikowane.
- Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem systemów Alior Online i Alior Mobile - napisano.
Nie wiadomo, kiedy można spodziewać usunięcia awarii. Alior Bank podał jedynie, że prace na jej usunięciem trwają.
- Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość - dodano.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu isanok.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz