Zamknij

Co to jest agencja marketingowa i czym się zajmuje?

18:56, 03.09.2022 . Aktualizacja: 18:56, 03.09.2022

Chcesz zdobyć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż? Wprowadzasz nową markę na rynek, a może zależy Ci na wyróżnieniu się na tle konkurencji? Każdy z tych celów wymaga podjęcia określonych działań i wykorzystania wielu form promocji. W tym pomoże Ci agencja marketingowa, która wspiera firmy w zakresie promocji oraz sprzedaży. Agencja marketingowa składa się ze specjalistów, którzy posiadają duże doświadczenie w różnych typach działań, dzięki czemu mogą zając się marketingiem Twojej marki kompleksowo.

Co wchodzi w skład usług agencji marketingowej?

Zależnie od celu, którzy chcesz osiągnąć firma marketingowa zaproponuje inne działania. Najlepszy efekt osiąga się poprzez połączenie różnego rodzaju działań, dlatego kompleksowa obsługa przez agencję marketingową to bardzo dobre rozwiązanie. Zakres działań agencji marketingowej jest różny i zależy od szerokości oferty. Jakich działań możemy oczekiwać po agencji marketingowej?

Pozycjonowanie

Celem pozycjonowania jest pojawienie się witryny jak najwyższej w wynikach wyszukiwań w wyszukiwarce po wpisaniu przez użytkownika fraz kluczowych. Jeżeli Twoja strona nie znajdzie się na 1 stronie w wyszukiwarce, szanse, że ktoś na nią wejdzie maleją. W tym celu wdraża się działania z zakresu SEO.

Content marketing

Nie bez powodu mówi się, że „Content is a king”. Publikowanie ciekawych i wartościowych treści ma bardzo duży wpływ na popularność danej marki, a także liczbę odwiedzin witryny. Blogi, webinaria, poradniki, opisy produktów, e-booki, newslettery tworzone przez doświadczonych copywriterów. W ten sposób tworzy się pozytywny wizerunek marki, a także pokazuje profesjonalne podejście.

Social media

Media społecznościowe gromadzą ogromne ilość aktywnych użytkowników, dlatego aktywność marki na jednym lub więcej portalu jest obowiązkowa. Większość klientów sprawdza w pierwszej kolejności opinie oraz informacje na temat firm w mediach społecznościowych. Agencja marketingowa pomoże Ci w tworzeniu atrakcyjnych treści, odpowiednim targetowaniu reklam, a także zwiększeniu aktywności na profilu.

Kampanie Google Ads

Obecnie aż 95% internautów używa wyszukiwarki Google codziennie, szukając w niej porad, a także rekomendacji produktów bądź usług. Specjaliści w agencji marketingowej przygotują treści reklam, grupy docelowe, materiały wizualne, a także dopasują rodzaj reklam do założonego celu oraz charakteru marki.

Branding

Wprowadzasz nową markę na rynek? Zadbaj o spójny i atrakcyjny branding. Dzięki współpracy z agencja marketingową stworzysz chwytliwą nazwę, atrakcyjne logo oraz księgę znaku, która będzie kluczowa przy dalszych działaniach marketingowych.

Tworzenie stron www i sklepów internetowych

Dobrze przemyślana i zaprojektowana witryna internetowa ma ogromny wpływ na sukces marki, dlatego warto zlecić jej stworzenie specjalistom. UX i UI designerzy wiedzą jak zaprojektować stronę, aby była intuicyjna i łatwa w obsłudze dla każdego użytkownika, a także atrakcyjna wizualnie. A Webmaster wdroży rozwiązania, które sprawią, że będzie responsywna, a także płynnie działająca.

Jakie cele pomoże Ci osiągnąć firma marketingowa?

Większa sprzedaż i rozpoznawalność to nie jedyne cele, które pomoże Ci osiągnąć agencja marketingowa. Czego jeszcze możemy spodziewać się po współpracy z firmą marketingową?

  • Większa sprzedaż – to cel, na którym zależy wszystkim przedsiębiorcom oferującym usługi oraz produkty.

  • Powiększenie grona potencjalnych klientów – celem działań marketingowych jest także budowanie rozpoznawalności oraz zapisanie się w pamięci odbiorców, którzy w razie potrzeby odnajdą naszą markę.

  • Zwiększenie rozpoznawalności marki i budowanie wizerunku – za pomocą działań marketingowych możesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, nawet jeżeli w tym momencie użytkownik nie zdecyduje się na zakup, będzie pamiętał o Twojej marce i wróci do niej.

  • Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania – celem działań agencji marketingowej jest także pozycjonowanie, które sprawi, że po wpisaniu zapytania do wyszukiwarki nasza witryna pojawi się w pierwszych wynikach

 

Jaką agencję marketingową w Krakowie wybrać?

Wybierając agencję marketingową w Krakowie, tak jak w przypadku każdej innej usługi, warto kierować się poleceniami innych firm. Niezwykle ważne przy wyborze jest także portfolio działań oraz marek, z którymi miała okazję współpracować agencja marketingowa. Zwróć także uwagę na zakres działań firmy marketingowej, ponieważ może nie być dopasowana do Twoich oczekiwań. Jaka agencja marketingowa w Krakowie będzie dobrym wyborem? Agencja marketingowa 3-A to zespół doświadczonych specjalistów, którzy działają w wielu obszarach marketingu, m.in. kampanie Google Ads, social media, pozycjonowanie, branding, content marketing, copywriting, sklepy internetowe i grafika.

Jak wygląda współpraca z agencja marketingową?

Na wybór odpowiedniej agencji marketingowej w Krakowie ma także wpływ sposób jej działania oraz współpraca z klientem. Każde działanie marketingowe powinno być poprzedzone odpowiednią strategią, planem działań, ustaleniem celów krótko i długoterminowych, ustaleniem grupy docelowej, a także wyborem zakresu działań, których oczekuje klient. Współpracując z agencja marketingową powinieneś otrzymywać raporty działań, rekomendacje oraz analizy poszczególnych kanałów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%