Smartfony marki Apple cieszą się pozytywną opinią. Doskonałe podzespoły, świetne aparaty i innowacyjne rozwiązania to główne atuty flagowców. Jednak tak samo, jak telefony innych marek, psują się. Wtedy potrzebna jest fachowa pomoc. Jeśli oddajesz iPhone’a do serwisu, to pamiętaj o kilku wskazówkach.
Usterka w iPhone – co robić?
iPhone, przede wszystkim najnowsze modele, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Dzięki świetnym podzespołom zapewniają bardzo wydajną i szybką pracę na urządzeniu. Podwójne czy potrójne aparaty, pozwalają na zrobienie doskonałej jakości zdjęć i nagrywaniu filmików. Niestety nie są one niezniszczalne. Problemy ze smartfonem to dość częste zjawisko. Zalanie go cieczą, charczący głośnik czy zbita szybka to jedne z najczęstszych usterek. W takiej sytuacji nie warto próbować naprawić telefon, bo możesz go zepsuć jeszcze bardziej.
Jeśli iPhone uległ awarii, niezależnie czy samoistnie, czy z Twojej winy, skorzystaj z naprawy w ramach gwarancji lub pogwarancyjnej. Jeśli zdecydujesz się na autoryzowany serwis Apple iPhone zostanie powierzony w ręce specjalistów i nie straci gwarancji. Gwarancję masz przez rok od daty zakupu i obejmuje ona tylko i wyłącznie wady fabrycznie. Jeśli usterka jest z Twojej winy, to niestety naprawa będzie odpłatna.
Co zrobić przed oddaniem iPhone’a do serwisu? – najważniejsze wskazówki
Decydując się na oddanie sprzętu do serwisu, najlepiej zadzwoń i umów się na konkretny termin. Następnie przygotuj kilka rzeczy, które ułatwią cały proces:
Jeśli korzystasz z serwisu z innego miasta i musisz wysłać iPhone'a to:
Jak utworzyć kopię zapasową?
Zanim oddasz smartfona do autoryzowanego serwisu, koniecznie wymaż całą zawartość. Aby nie utracić danych, zrób kopię zapasową. W tym celu:
Gdy już wykonasz kopię zapasową, wymaż zawartość telefonu. W tym celu: