Zamknij

Nowoczesna strona internetowa dla firmy

00:58, 19.11.2020 | RED

Przestrzeń internetowa już od długiego czasu stanowi jeden z obszarów, w którym nie tylko dobrze być, a wręcz trzeba być jako firma, aby zachować pozycję na rynku. Jednak wyłącznie istnienie strony nie kończy sprawy, bo aktualnie warto zwracać uwagę dodatkowo na kilka innych spraw.

Standard RWD

Bardzo ważne jest, by strona firmy funkcjonowała oraz schludnie wyglądała na każdym urządzeniu niezależnie od wielkości ekranu. Zwłaszcza dzisiaj dostęp do sieci internetowej jest niczym nowym i istnieje możliwość wchodzenie do niego nawet za pomocą smartfona. By osiągnąć taki wynik, trzeba zwrócić uwagę na to, żeby witryna była responsywna, inaczej: typu RWD (Responsive Web Design). Innymi słowy, aby przystosowała wielkość ilustracji i tekstów na stronie do tego, jak duży jest wyświetlacz sprzętu. Dzięki temu niepotrzebne jest tworzenie wersji witryny na smartfony, bo możliwości strony opartej na RWD gwarantują właściwe wyświetlanie jej na każdym sprzęcie - więcej o projektowaniu stron RWD - https://www.midasmedia.pl/strony-internetowe-projektowanie-stron. Warto wspomnieć także, że strony tego typu są o wiele lepiej punktowane przez algorytm Google, co pozytywnie wpływa na inny, bardzo istotny element - pozycjonowanie.

Skuteczne pozycjonowanie strony

Klienci najczęściej dokonują wyboru firm, których strony plasują się wysoko w wynikach wyszukiwania. Właśnie dlatego poza tym, że strona schludnie się prezentuje, istotne jest, żeby osiągała TOP 10 wyników wyszukiwania w Google. Algorytm wyszukiwarki Google, biorąc pod uwagę dużo czynników, ocenia, na jakim miejscu znajdzie się dana witryna internetowa. Wypełniając pewne warunki, skutecznie doprowadza się do podwyższenia pozycji portalu internetowego w SERP-ach, czyli wynikach wyszukiwania. Działania, których celem jest dokonanie tego nazywane są pozycjonowaniem.

To jedna z najlepszych form reklamowania się w internecie. Przy odpowiednio stosowanym pozycjonowaniu można uzyskać znaczny procent skutecznych odwiedzin witryny (czyli mogących doprowadzić do sprzedaży). Aczkolwiek by pozycjonowanie przynosiło efekty, powinno się dobrze wybrać frazy, na które witryna może być pozycjonowana i dobrać właściwy zestaw działań, który wyprowadzi witrynę internetową do TOP 10 w wynikach wyszukiwarki.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop